مصرف این قرص = افزایش طول عمر » کمیاب ترین ها را در اینجا بیابید
تبليغات
 
موضوعات
 
تازه ترين مطالب
 
پر بيننده ترين مطالب
 
مطالب تصادفي
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

مصرف این قرص = افزایش طول عمر
 


محققان می‌گویند: مصرف اسیدهای چرب امگا 3 با افزایش طول عمر ارتباط دارد.
محققان از مدتها پیش دریافته‌اند؛ اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی‌هایی مثل ماهی آزاد و منابع دیگر به كاهش احتمال بروز بیماری‌های قلبی و عروقی كمك می‌كند.

نتایج یك تحقیق جدید نشان داده است كه اسیدهای چرب می‌توانند حتی مزایای اساسی بیشتری نیز برای بدن داشته باشند.

محققان دریافته‌اند: بیماران قلبی كه مقدار زیادی امگا 3 مصرف می‌كنند، تلومرهای طولانی‌تری دارند.

به گفته محققان؛ تلومرها دنباله‌های مولكول‌های وراثتی دی ان آ هستند كه طول آنها با میزان طول عمر افراد رابطه مستقیم دارد یعنی هر چه تلومر بلندتر باشد فرد عمر طولانی ‌تری دارد.

متخصصان قلب و عروق دانشگاه كالیفرنیا در سانفرانسیسكو و چند بیمارستان دیگر طول تلومر را در 608 بیمار طی یك مطالعه 5 ساله اندازه‌گیری كردند.
این محققان دریافتند: بیمارانی كه در طول این 5 سال اسید چرب امگا 3 مصرف كرده بودند در گلبول‌های سفیدشان كمتر كاهش طول تلومر داشتند و این نشان می‌دهد كه طول عمر این افراد به مراتب بیشتر از بیمارانی است كه امگا 3 مصرف نكرده بودند.

 

 
ارسال نظر
[not-wysywyg] [/not-wysywyg]
 

{bbcode}

[not-wysywyg][/not-wysywyg]{wysiwyg}
تصوير كد امنيتي
ريست کد

 

 

 

تبليغات
 
پنل كاربران

نام کاربري:
کلمه عبور:
 

 
برچسب هاي مطالب
 
بايگاني ماهانه

» اسفند ۱۳۸۸ (۲۴)
» بهمن ۱۳۸۸ (۸۴)
» دي ۱۳۸۸ (۵۵)
» آذر ۱۳۸۸ (۸۴)
» آبان ۱۳۸۸ (۱۶۲)
» مهر ۱۳۸۸ (۱۸۰)
» شهريور ۱۳۸۸ (۲۳۱)
» مرداد ۱۳۸۸ (۱۲۶)
» تير ۱۳۸۸ (۳۹)
» خرداد ۱۳۸۸ (۱۶)
» ارديبهشت ۱۳۸۸ (۵۱)
» اسفند ۱۳۸۷ (۶۴)
» بهمن ۱۳۸۷ (۱۱۲)
» دي ۱۳۸۷ (۱۱۶)
» آذر ۱۳۸۷ (۸۸)
» آبان ۱۳۸۷ (۸۴)
» مهر ۱۳۸۷ (۸۰)

 
وب سايت دوستان
 
آمار وب سايت



آمار بازدید بازديدهای امروز: 117
بازديدهای دیروز: 5569 [0 %]
بازديدهای اين هفته: 24225
بازديدهای اين ماه: 68760
بازديدهای امسال: 294117
بازدید کل: 1318993
بيشترين بازديد: 10518 در 18/02/2010
 
اشتراک
 


Copyright © 2008-2010 By Mrs Rahravan, All Rights Reserved
Other Website: Card Postal Website